Huisregels

Om te zorgen voor een goede handhaving van de organisatie, hebben wij
 enkele huisregels zodat onze werkzaamheden goed verlopen.

Nieuw bij tandartspraktijk Walters!

Vanaf heden maken wij gebruik van de sms-functie. Een dag voor uw afspraak krijgt u een herinnering per sms. Let op, dit is een extra service, dit betekent dat u wel verantwoordelijk blijft voor uw eigen afspraken!

Afspraken maken

U kunt alleen telefonisch een afspraak maken.

Afspraken wijzigen/annuleren

Het kan altijd een keer gebeuren dat een afspraak niet door kan gaan. Laat dit ons minimaal 24 uur van tevoren weten, dan hoeven wij geen kosten in rekening te brengen. Wanneer u een afspraak niet (of zeer kort van tevoren) afzegt, kunnen wij hier kosten voor rekenen. Meer informatie vind u op deze pagina: niet nagekomen afspraak C90.

Uitschrijving

Als u bij de 3e keer uw afspraak niet nakomt (zonder tijdig annuleren) of als u meer dan 3 jaar niet bent geweest, concluderen wij dat u geen behoefte meer heeft aan onze zorg. U wordt dan uitgeschreven.

Factuur

Wij sturen de factuur door naar Infomedics. Infomedics dient uw rekening rechtstreeks in bij de aangesloten zorgverzekeraars.

Het kan zijn dat niet alles vergoed wordt, in dat geval ontvangt een factuur met het restbedrag. Mocht u niet aanvullend verzekerd zijn, vragen wij u na de behandeling de factuur direct te voldoen per pin. Bij achterstallige betalingen wordt de vordering uit handen gegeven aan een incassobureau. In dit geval komen er extra kosten bij.

Uw gegevens up to date

U bent zelf verantwoordelijk dat uw gegevens actueel zijn. Denk hierbij aan verhuizing, telefoonnummer, zorgverzekeraar etc.

Wijziging gezondheid

Geef veranderingen omtrent uw gezondheid altijd aan ons door!

Hygiëne

Wij vragen u met een schoon gebit in de praktijk te komen. Mocht het door omstandigheden niet lukken om van te voren uw tanden te poetsen, bestaat hier de mogelijkheid om uw tanden te poetsen
met een wegwerp tandenborstel.